علم باوران آفتاب لرستان

مواد ضدعفونی کننده

نوع قیمت :
قیمت :
تخفیف :
قیمت نهایی :
تعداد : افزودن به سبد خرید بازگشت به کالا
مواد ضدعفونی کننده

معرفی کالا مواد ضدعفونی کننده

با توجه به شیوع بیماریهای واگیر دار از جمله کرونا شرکت علم باوران آفتاب لرستان با تولید مواد ضد عفونی کننده تمیس با کیفیت بالا گامی در جهت خدمت به هموطنان خود برداشته است.

سایر مشخصات مواد ضدعفونی کننده

اطلاعات پایه

نام کالا مواد ضدعفونی کننده
گروه مصالح ، ابزارآلات و تجهیزات معدنی و ساختمانی - ابزار - لوازم جانبی و سیستم های تعمیرگاهی خودروئی - ابزار و تجهیزات تست و تنظیم خودرو - فیلر شمع سکه ای - فیلر شمع سکه ای
برند تمیس(علم باوران آفتاب لرستان)
وضعیت نو
ساخت ایران

فایلهای پیوست

کاتالوگ
حجم کاتالوگ
ویدئو
حجم ویدئو

خصوصیات تخصصی کالا مواد ضدعفونی کننده

مشخصات کالا

نوع الکلالکل طبی ( الکل اتیلیک )
نوع بسته بندی بطری اسپری گالن بشکه
موارد مصرفاین روزها با شیوع کرونا در دنیا به خصوص ایران مصرف الکل صنعتی برای ضدعفونی و مصرف الکل طبی برای ضد عفونی بدن زیاد شده است. متاسفانه تعداد تلفات بر اثر مسمومیت الکلی این روزها در بیمارستان‌های سطح کشور زیاد گزارش می‌شود و علت آن عدم آگاهی از مصرف صحیح الکل است. در ادامه درباره مصرف الکل طبی و کاربرد الکل صنعتی برای ضدعفونی نکات مهمی را به سمع و نظر شما می‌رسانیم. کاربرد الکل صنعتی برای ضدعفونی فرق الکل صنعتی و طبی با افزایش مرگ و میر و مسمومیت الکلی سازمان غذا و دارو ضمن انتشار اطلاعیه‌ای، نسبت به استفاده از متانول و یا الکل صنعتی برای ضدعفونی سطوح و دست هشدار داد. باید به این نکته توجه داشت که متانول الکل صنعتی فقط و فقط برای ضدعفونی سطوح مناسب است و اگر سطح پوست شما در معرض آن قرار گرفت، حتما آن را بشویید؛ چرا که منجر به مسمومیت می‌شود. توجه داشته باشید که متانول زرد رنگ است و حتما قبل از استفاده، توضیحات روی شیشه را بخوانید. الکل طبی یا متانول در پزشکی برای ضد عفونی بدن به کار برده می‌شود، سفید رنگ است و در تماس با پوست مشکلی ایجاد نمی‌کند. متاسفانه گزارش‌ها حاکی از این است که عده‌ای افراد سودجو با ترکیب وایتکس با الکل صنعتی رنگ آن را تغییر می‌دهند و به جای الکل طبی در بازار عرضه می‌کنند. برای اطمینان خاطر بهتر است الکل مناسب را از مراکز معتبر تهیه کنید.

اطلاعات کالا در سایت

کد کالا در سایت 100165
نام کاربری aftablorestan
تاریخ ثبت 1399/01/28
تاریخ بروز رسانی 1399/02/08-12:45
تعداد نمایش 744 بار
کلمات کلیدی موادضدعفونیاتکل